Etusivu Palvelut Sähköinen taloushallinto

Sähköinen taloushallinto

Sähköinen taloushallinto helpottaa yrityksen arkea ja tukee kasvua

Sähköinen taloushallinto helpottaa yrityksesi arkea, säästää aikaa ja rahaa sekä tehostaa yhteistyötä kirjanpitäjän kanssa. Kun digitalisoit taloushallinnon ja automatisoit kirjanpidon rutiinitehtävät, vapautuu aikaa yrityksen toiminnan kehittämiseen. Sähköiset järjestelmät tukevat myös yrityksesi kasvua skaalautumalla uusien tarpeiden ja lisääntyvien käyttäjämäärien mukaan.

Modernin, pienten ja keskisuurten yritysten tarpeisiin luodun taloushallinnon ohjelmiston avulla näet aina yrityksen ajantasaiset tiedot yhdellä vilkaisulla. Laskujen lähettäminen, työajan kirjaaminen, kulujen merkitseminen, asiakasrekisterin ylläpito ja muut arjen tehtävät sujuvat helposti myös tien päällä mobiilissa. Kun kaikki data on tallennettu turvalliseen pilvipalveluun, tärkeät tiedot ovat aina saatavilla eivätkä dokumentit katoa.

Laske laskurilla hinta-arvio taloushallinnon palveluille.

Sähköisen taloushallinnon avulla myös yhteistyö kirjanpitäjän kanssa muuttuu entistä toimivammaksi: molemmilla on aina saatavilla ajantasainen tieto yrityksen tilanteesta, ja automatisoinnin avulla aikaa vapautuu tärkeiden päätösten tekemiseen ja toiminnan kehittämiseen.

Voit halutessasi ulkoistaa yrityksesi koko kirjanpidon Tonavalle: hoidamme peruskirjanpidon ja tilinpäätöksen lisäksi myös palkanlaskennan, työnantajamaksut ja lakisääteiset ilmoitukset.

Miksi taloushallinto kannattaa digitalisoida?

  • Säästät aikaa ja rahaa.
  • Näet aina ajantasaisen tiedon.
  • Voit automatisoida toistuvia tapahtumia.
  • Työajan kirjaus, palkanlaskenta ja kulukorvaukset hoituvat kätevästi myös mobiilissa.
  • Yhteistyö kirjanpitäjän kanssa on sujuvaa.
  • Tietoturvan taso paranee, kun tiedot tallennetaan luotettavasti pilveen.
  • Järjestelmä kasvaa yrityksesi mukana.

Sähköinen kirjanpito vapauttaa aikaa olennaiseen

Kirjanpidon tekeminen sähköisesti vähentää kuittirumbaa ja säästää merkittävästi aikaa. Näet aina yrityksen ajantasaisen tilanteen, myös tien päällä suoraan mobiiliapplikaatiosta.

Asiakkaanamme saat avuksesi yrityksellesi nimetyn, ammattitaitoisen kirjanpitäjän, joka tuntee yrityksesi tilanteen, neuvoo kasvuun liittyvissä kysymyksissä ja opastaa käyttämään kirjanpidon ohjelmistoa tehokkaasti. Järjestelmä mahdollistaa myös kirjanpidon rutiinien automatisoimisen, jolloin kirjanpitäjän aikaa vapautuu yrityksesi kasvun vauhdittamiseen tositteiden käsittelyn sijaan.

Kirjanpitopalveluumme kuuluu aina:

  • Netvisor-ohjelmisto
  • Ammattitaitoinen nimetty kirjanpitäjä
  • Myynti- ja ostolaskujen käsittely
  • Kirjanpito ja tilinpäätös
  • ALV-laskenta ja lakisääteiset ilmoitukset
  • Raportointi
  • Maksuliikenne
  • Rajattomasti käyttäjiä
  • Lisäpalveluina pöytäkirjojen laatiminen

Ulkoistettu palkkahallinto säästää usein myös kustannuksia

Voit ulkoistaa meille myös palkanlaskennan tai koko palkkahallinnon, yrityksesi koosta riippumatta. Näin säästät aikaa ja vähennät riskejä, kun palkanlaskennasta vastaa ammattitaitoinen ja kokenut palkkatiimi, joka hoitaa kaikki lakisääteiset ilmoitukset, ammattiyhdistysmaksut, raportoinnit ja tilitykset nopeasti, tarkasti ja tietoturvallisesti.

Palkkahallinnon ulkoistaminen tulee usein edullisemmaksi kuin sen tekeminen itse. Asiakkaanamme saat käyttöön modernin ohjelmiston, josta voit tarkastella palkkahallinnon tietoja ja hakea tärkeitä raportteja.

Voit ottaa käyttöön myös ketterän työajankirjausjärjestelmän, josta tehdyt työtunnit siirtyvät suoraan palkanlaskentaan. Työajanseurantaohjelmaa voi käyttää myös älypuhelimessa, joten se sopii erinomaisesti myös liikkuvaan työhön.

Palkanlaskentapalveluumme sisältyy aina:

  • Palkkojen, lomarahojen, bonusten ja muiden palkkoihin kuuluvien suoritusten laskeminen ja maksaminen
  • Ohjelmisto työajan kirjaamiseen koko henkilöstölle
  • Lakisääteisten ilmoitusten tekeminen ja lähettäminen sähköisesti
  • Palkkalaskelmien toimitus palkansaajille sähköisesti ja tietoturvallisesti
  • Palkansaajien ammattiyhdistysmaksujen ja ulosottojen perintä ja maksaminen
  • Ajantasainen palkkahallinnon raportointi ja seuranta
  • Vuosilomatilastojen ylläpito
  • Palkansaajatietojen ja palkka-aineistojen käsittely ja säilytys tietoturvallisesti
  • Asiantuntevan palkkatiimin tuki
  • Lisäpalveluina työsopimusten laatiminen

Lue myös: 3 hyvää syytä ulkoistaa palkanlaskenta.

Netvisor-taloushallinto-ohjelma kasvaa yrityksesi mukana

Sähköinen taloushallinto säästää aikaa ja rahaa sekä kasvattaa yrityksen tietoturvan tasoa. Taloushallinto-ohjelmistosta näet aina yrityksen ajantasaisen tilanteen, myös tien päällä suoraan mobiiliapplikaatiosta.

Tarjoamme yrityksesi käyttöön alan parhaat työkalut erityisesti pienten ja keskisuurten yritysten tarpeisiin luodusta Netvisor-tuoteperheestä. Voit valita käyttöösi haluamasi ominaisuudet sekä yhdistää Netvisoriin avoimen rajapinnan kautta esimerkiksi verkkokauppa-alustasi tai varastonhallintajärjestelmäsi.

Olemme Netvisorin Premium Partner, eli käytössäsi ovat aina koulutetut ja sertifioidut Netvisor-asiantuntijat, jotka opastavat ohjelmiston tehokkaassa käytössä ja auttavat valitsemaan juuri oikeanlaiset ominaisuudet yrityksesi tarpeisiin.

Lue myös: Näin otat Netvisorin käyttöön – 5 vinkkiä tilitoimiston asiakkaalle.

Tonava laskuri

Tonava calculator
0kpl
0kpl60kpl
0kpl
0kpl301kpl
0kpl
0kpl301kpl

/ kk
Hinta-arvioon sisältyy mm. Visma Netvisor taloushallinto-ohjelma, henkilökohtainen kirjanpitäjä, tilinpäätös ja veroilmoitukset. Saat meiltä kiinteästi hinnoitellun palvelupaketin, jotta vältyt yllätyksiltä. Tiedät mitä saat ja millä hinnalla.

Section

Pyydä tarjous!

Yli 1 000 000 € liikevaihtoluokassa pyydä tarjous soittamalla 050 389 8713 tai paina pyydä tarjous painiketta..

Yhteystiedot

Tonava Group Oy
Malmin raitti 17 A, 2 krs 
I
00700 Helsinki
I
050 389 8713
Y-tunnus: 3002598-9

Navigaatio

Seuraa meitä

Avoimet työpaikat

Katso vapaat paikat
©Tonava Group Oy 2021

Ota yhteyttä