Ryhdyimme syksyllä 2020 miettimään uutta toiminnanohjausjärjestelmää sekä siinä samalla päätimme vaihtaa myös taloushallinto järjestelmän täysin sähköiseen. Olimme heti alussa yhteydessä Tonavaan ja kävimme heidän kanssaan tämän hetken prosessin läpi sekä mietimme eri vaihtoehtoja taloushallinnon ja toiminnanohjauksen järjestelmiksi.
Teimme Tonavan suosituksesta vaihdon niin, että vuoden 2021 alusta vaihdoimme taloushallinto järjestelmän Netvisoriin ja automatisoimme talousasiat sekä siirsimme palkanlaskun myös samaan järjestelmään. Netvisor on selkeyttänyt ja helpottanut meidän talouslukujen seuraamista.
Toinen vaihe on nyt sitten itse toiminnanohjausjärjestelmän vaihto, jota teemme nyt parhaillaan.
Tonavalta olemme saaneet paljon konsultaatiota ja apua järjestelmien integrointiin ja olemme olleet tyytyväisiä sieltä saamaamme proaktiiviseen otteeseen.