Etusivu Palvelut Kirjanpito ja palkanlaskenta

Kirjanpito ja palkanlaskenta

Kiitos kun tulit sivuillemme, me Tonavassa uskomme, että meillä on sinulle tarjottavana jotain hyvin tärkeää. Emme tarjoa vain kirjanpitoa ja palkanlaskentaa, vaan yrittäjän hyvinvointia.

Miksi?

  • Automatisoimme rutiinit ja kevennämme työtaakkaasi, poistamme kaiken turhan työn. Olemme alan johtavia toimijoita sähköisten palveluiden käytössä.
  • Tekoälyn avulla automatisoiduista tapahtumista et maksa mitään, emme laskuta ilmaa kiinteiden pakettien avulla, vaan vain tehdyistä tunneista.

Sähköistämme taloutesi

Teemme arjen sujuvaksi kustannustehokkaasti. Sähköisillä työkaluilla sinulla on reaaliaikainen näkymä talouteesi. Mobiilipalvelulla kuvaat esimerkiksi kuitit. Papereita et meidän kanssa enää pyörittele. Meillä kaikki on sähköistä, toimistollamme ei ole muuten edes printteriä.

  • Me laitamme taloutesi virtaamaan sujuvasti ja jopa huomaamatta.
  • Voit valita markkinoiden johtavista ohjelmistoista sinulle mieluisamman Netvisorin tai Procountorin, työskentelemme molemmilla.
  • Lisäksi tarjoamme sinulle virtuaalisen assistentin, controllerin tai talousjohtajan tekemään loputkin taloushallinnon työt.
  • Paikallisia palvelujamme saa tällä hetkellä Helsingistä, Turusta ja Tampereelta, vaikkakin tilitoimiston sijainnilla ei ole enää nykypäivänä merkitystä. Sähköisen taloushallinnon ja etäyhteyksien vuoksi kaikki tarvittavat asiat pystytään hoitamaan täysin etänä.
  • Meidän kanssamme on myös kiva tehdä töitä, me panostamme henkilöstömme hyvinvointiin, joka näkyy varmasti myös sinulle. Ilo ja energia tarttuu 🙂

Asiakkaanamme saat avuksesi yrityksellesi nimetyn, ammattitaitoisen kirjanpitäjän, joka tuntee yrityksesi tilanteen, neuvoo kasvuun liittyvissä kysymyksissä ja opastaa käyttämään kirjanpidon ohjelmistoa tehokkaasti. Järjestelmä mahdollistaa myös kirjanpidon rutiinien automatisoimisen, jolloin kirjanpitäjän aikaa vapautuu yrityksesi kasvun vauhdittamiseen tositteiden käsittelyn sijaan.

Jätä soittopyyntö sivun alalaidasta, niin keskustellaan lisää. Voit myös soittaa suoraan Pasi Rissaselle, 050 389 8713.

Kirjanpidon automaatiolla entistä laadukkaampaa työn jälkeä

Kehitämme jatkuvasti taloushallinnon prosessejamme automaation ja robotiikan myötä. Automaatiolla saadaan aikaan entistä laadukkaampaa työn jälkeä, jolloin rutiinityön vähentymisen lisäksi inhimillisten virheiden mahdollisuus vähenee.

Robotiikan avulla pystymme ottamaan askeleita kohti älykästä automaatiota. Hyödynnämme mm. tekoälyä, joka tulee säästämään niin asiakkaidemme kuin kirjanpitäjiemme työhön käytettyä aikaa. Tämä hyöty näkyy asiakkaallemme edullisempina hintoina.

Lue myös: Tekoäly vapauttaa aikaa olennaiseen kirjanpidossa

Palkanlaskennan tai koko palkkahallinnon ulkoistaminen säästää usein myös kustannuksia

Voit ulkoistaa meille myös palkanlaskennan tai koko palkkahallinnon, yrityksesi koosta riippumatta. Näin säästät aikaa ja vähennät riskejä, kun palkanlaskennasta vastaa ammattitaitoinen ja kokenut palkkatiimi, joka hoitaa kaikki lakisääteiset ilmoitukset, ammattiyhdistysmaksut, raportoinnit ja tilitykset nopeasti, tarkasti ja tietoturvallisesti.

Palkkahallinnon ulkoistaminen tulee usein edullisemmaksi kuin sen tekeminen itse. Asiakkaanamme saat käyttöön modernin ohjelmiston, josta voit tarkastella palkkahallinnon tietoja ja hakea tärkeitä raportteja.

Lue myös: 3 hyvää syytä ulkoistaa palkanlaskenta

Olemme auktorisoitu tilitoimisto

Auktorisointi edellyttää, että toiminta on tiukasti lain mukaista ja että uudet säännökset huomioidaan hyvissä ajoin ennen niiden voimaantuloa. Taloushallintoliitto myös valvoo, että tilitoimisto toimii taloushallintopalvelualan hyvän tavan mukaisesti.

• Toimintatavat, järjestelmät ja taloudellinen tila on tarkastettu ja valvottu
• Henkilöstö on koulutettua, osaamista pidetään yllä ja siitä raportoidaan liitolle
• Tarkastuslautakunta valvoo ja puuttuu ongelmiin
• Palvelu turvataan kirjallisilla sopimuksilla ja vastuuvakuutuksella

Tärkein todiste on kuitenkin tyytyväiset asiakkaat

Asiakkaamme ovat erittäin tyytyväisiä palveluumme. Viime vuonna meillä aloitti yli 80 uutta asiakasta.

Katso tästä esimerkiksi Sorterin tarina.

Tiesithän, että tilitoimistoa voi vaihtaa myös kesken tilikauden minkä tahansa kalenterikuukauden alusta.

Lue myös: Tilitoimiston vaihtaminen – usein kysytyt kysymykset

Jätä soittopyyntö

Quick_contact
©Tonava Group Oy 2023