Etusivu Palvelut Netvisor

Netvisor

Netvisor sähköistää arkesi ja säästää aikaasi. Tonava on Netvisorin Premium Plus Partner, eli saat käyttöösi koulutetut ja sertifioidut Netvisor-osaajat.

Netvisor tukee yrityksesi kasvua

Sähköinen taloushallinto säästää aikaa ja helpottaa tärkeiden päätösten tekemistä, kun kaikki tieto on saatavilla yhdessä paikassa, ajantasaisesti.

Netvisor on yksi Suomen suosituimmista taloushallinnon ohjelmista, joka on kehitetty nimenomaan pienten ja keskisuurten yritysten tarpeisiin. Netvisorissa hoidat helposti esimerkiksi laskutuksen, työajan seurannan ja asiakasrekisterin ylläpidon sekä näet yrityksen tärkeät luvut reaaliajassa. Jo yli 30 000 yritystä on valinnut Netvisorin taloushallinnon ohjelmistokseen.

Kun käytät Netvisoria yhdessä tilitoimiston kanssa, näette kirjanpitäjäsi kanssa aina ajantasaiset tiedot ja voitte tehdä parempia päätöksiä yrityksen taloudesta. Myös tilintarkastuksen voi hoitaa kätevästi suoraan Netvisorissa.

Miksi valita Netvisor?

  • Yksi Suomen suosituimmista taloushallinnon ohjelmista, joka on erityisesti kehitetty pienten ja keskisuurten yritysten tarpeisiin. Yli 30 000 yritystä käyttää Netvisoria.
  • Monipuoliset ominaisuudet, joista voit valita vain tarpeelliset.
  • Säästät aikaa automatisoimalla rutiinitehtävät.
  • Voit muokata ohjelman näkymiä, jolloin näet tärkeät tiedot yhdellä vilkaisulla.
  • Helppo käyttää tietokoneen selaimella: käytössäsi on aina ohjelmiston uusin versio.
  • Kätevällä mobiiliapplikaatiolla hoidat asiat myös tien päällä.
  • Monipuoliset integraatiot mahdollistavat esimerkiksi verkkokaupan tai varastonhallinnan yhdistämisen ohjelmaan.
  • Tiedot pysyvät turvassa kotimaisilla pilvipalvelimilla. Datan hallinta ja tietoturva sertifioidaan säännöllisin väliajoin asiantuntijoiden toimesta.

Netvisor kasvaa yrityksesi mukana

Netvisor muokkautuu yrityksesi tarpeisiin: voit valita käyttöösi vain ne ominaisuudet, joita tarvitset tällä hetkellä. Ja kun yrityksesi kasvaa ja kehittyy, voit ottaa käyttöön uusia ominaisuuksia ja lisätä järjestelmään uusia käyttäjiä.

Netvisoriin on myös yhdistetty valmiiksi satoja erilaisia yritysten suosimia ohjelmia. Voit yhdistää taloushallinto-ohjelmaan esimerkiksi käyttämäsi verkkokauppa-alustan tai varastonhallinnan ja hallinnoida tärkeitä tietoja yhdestä paikasta. Jos valmista integraatiota ei ole, sellainen on helppo rakentaa avoimeen rajapintaan asiantuntijoiden avulla.

Netvisorin edistyneen automaation lisäksi hyödynnämme myös tekoälyä. Nämä yhdessä vähentävät inhimillisten virheiden mahdollisuutta, lisäävät läpinäkyvyyttä yrityksen talouteen ja säästävät aikaa.

Lue myös: Tekoäly vapauttaa aikaa olennaiseen kirjanpidossa

Tonava on Netvisorin Premium Plus Partner

Saat eniten sähköisestä taloushallinnosta irti kun käytät sitä yhdessä kirjanpitäjäsi kanssa. Tonava on Netvisorin Premium Plus Partner, eli saat käyttöösi koulutetut ja sertifioidut Netvisor-osaajat, jotka tukevat sinua ongelmatilanteissa ja auttavat valitsemaan juuri oikeanlaiset ominaisuudet yrityksesi tarpeisiin.

Tutustu Tonavan kirjanpidon ja palkanlaskennan palveluihin ja ota yhteyttä!

Lue myös: Netvisor yrityksen ja tilitoimiston yhteiskäytössä -opas

Haluaisitko kokeilla Netvisoria koekäyttöympäristössä?

Täyttämällä lomakkeen pääset ilman sitoumuksia tutustumaan taloushallinnon, myynnin ja ostojen ominaisuuksiin sekä kokeilemaan vapaasti eri toimintoja.

 

Katso videolta Netvisor-ohjelmiston yleisesittely sisältäen mobiilitoiminnot.

Seuraa meitä

Avoimet työpaikat

Katso vapaat paikat
©Tonava Group Oy 2022

Ota yhteyttä