Etusivu Palvelut Ulkoistetut taloushallinnon ammattilaiset

Ulkoistetut taloushallinnon ammattilaiset

Etsitkö tiimiisi pikaista apua? Me autamme sinua saamaan nopeasti osaavan tekijän äkilliseen tarpeeseen.

Ulkoistettu talouspäällikkö, Controller tai taloushallinnon assistentti

Kauttamme löydät ulkoistetut taloushallinnon osaajat erilaisiin projekteihin, yrityksen kasvu- ja muutosvaiheisiin tai paikkaamaan äkillistä työvoiman tarvetta. Löydämme usein sopivia kandidaatteja jopa alle viikon sisällä.

Vahvuutemme on taloushallinnon vahva osaaminen, ketterä toimintapa sekä laaja taloushallinnon talenttien verkosto - toimintamme ja verkostomme kasvavatkin vauhdilla, sillä keskitymme ja tutustumme taloushallinnon ammattilaisiin päivittäin!

Huom! Emme veloita kandidaattien etsimisestä ja esittelystä mitään. Maksatte vasta kun palkkaatte oikean henkilön, ei muita kuluja. Teemme myös suorarekrytointeja.

Joustavuutta taloushallintoon ja apua yllättävissä tilanteissa kaikenkokoisille yrityksille

Taloushallinnon tehtävien ulkoistaminen on joustava ratkaisu silloin, kun työvoiman tarve tulee yllättäen tai yrityksellä ei ole resursseja palkata vakituista talousosaajaa. Ulkoistettu taloushallinnon ammattilainen tarjoaa vahvaa osaamista ja arvokkaat apukädet, olipa kyseessä juuri aloittanut kasvuyritys tai vakiintunut suuri toimija.

  • Tuuraus vanhempainvapaan, sairausloman tai rekrytointiprosessin ajaksi
  • Kasvavan yrityksen taloushallinnon johtaminen ja kehittäminen
  • Yrityskauppojen tai rahoituksen valmistelu ja muut projektit
  • Palvelut kaikenkokoisille yrityksille startupeista pörssiyhtiöihin

Luotettavat ammattilaiset ulkoisen ja sisäisen laskennan tehtäviin

Löydät aina oikeat osaajat yrityksesi tarpeisiin Tonavan palkkalistoilta tai laajasta ammattilaisten verkostostamme. Taloushallinnon osaajiltamme hoituvat sekä ulkoisen että sisäisen laskennan työt.

  • Ulkoisen laskentatoimen analyysit: tilinpäätös, tilintarkastus, verotus, tunnusluvut, konsultointi
  • Sisäisen laskennan analyysit, johdon raportointi ja seuranta (KPI:t, tuote- ja projektikannattavuusraportit)
  • Taloushallinnon projektit: rahoitus, taloushallinnan prosessit ja järjestelmät, strategiatyö
  • Yrityskaupan valmistelu tai dd-prosessin tuki

Tavoitteemme on toimia ammattilaisten ja yritysten tukena, löytää työntekijälle kiinnostavia uramahdollisuuksia ja löytää yritykselle tehtävään sopiva henkilö. Emme veloita kandidaattien etsimisestä ja esittelystä mitään. Maksatte vasta kun palkkaatte juuri teidän tiimiinne oikean henkilön, ei muita kuluja. Teemme myös suorarekrytointeja tarvittaessa, jos verkostostamme ei tehtävään sopivaa henkilöä juuri siinä hetkessä löydy, veloitus tällöinkin vasta kun työsopimukset solmitaan.

Saat meiltä avuksesi ammattitaitoisen ulkoistetun talouspäällikön, controllerin tai assistentin tehostamaan taloushallintoasi, toimimaan esihenkilönä tai tuottamaan tärkeitä lukuja päätöksenteon tueksi.

Ulkoistettu talouspäällikkö/-johtaja

Ottaa vastuun yrityksen talouden kehittämisestä, taloushallinnon prosesseista ja johdon päätöksenteon tukemisesta. Rakentaa tiimin ja kehittää suhteita tilitoimistoon.

Ulkoistettu Controller

Tuottaa taloudellista tietoa johdon päätöksenteon tueksi esimerkiksi yrityskaupan järjestelyihin tai rahoituskierrokselle. Sparraa johtoa, laatii raportteja ja kehittää taloushallinnon prosesseja.

Ulkoistettu taloushallinnon assistentti

Avustaa kirjanpidon ja taloushallinnon tehtävissä. Käsittelee matka- ja kululaskuja sekä osto- ja myyntilaskuja sekä tarjoaa tukea taloushallinnon järjestelmän käyttämiseen.

Kokemuksia yhteistyöstä Tonavan kanssa

”Loihteella on käynnissä laskennan kehitysprojekti, johon tarvitsimme nopealla aikataululla ulkoistettua taloushallinnon osaajaa tekemään laskennan manuaalia ja tilinpäätösmallia sekä miettimään kirjausmenetelmiä. Tarvitsimme tähän tehtävään henkilön, joka on tehnyt urallaan vaativampia taloushallinnon tehtäviä ja pystyy hoitamaan sovitut tehtävät itsenäisesti.

Tonavan erottautumistekijöitä olivat kyky reagoida tarpeeseen nopeasti ja ymmärtää millaisesta tarpeesta on kysymys. Saimme jo samana päivänä listan soveltuvista ehdokkaista, joista valitsimme sopivimman haastatteluun ja mukaan projektiin.

Olemme myös juuri saaneet toisen henkilön auttamaan vakinaista henkilöstöämme erään yksikön kuunvaihteen kiiretilanteissa. Uskon, että käytämme Tonavan palveluita jatkossakin tällaisiin tarpeisiin.”

Pirjo Suhonen
Talousjohtaja, Loihde

Lue koko referenssi täältä.

Verkostossamme on ammattilaisia, joiden kanssa olemme jo tutustuneet - olemme kartoittaneet osaamisen ja myös heidän kiinnostuksen omalle urapolulleen. Alkuhaastattelut onkin siis jo tehty! Heistä usea ei aktiivisesti etsi töitä ja ovat tälläkin hetkellä töissä, mutta ovat kiinnostuneita kuulemaan mielenkiintoisista työmahdollisuuksista kauttamme. Osa taas etsii seuraavaa mielenkiintoista projektia taloushallinnossa.

Katso alempaa millaisia osaajia meiltä esimerkiksi löytyy. Näkyvissä on vain osa kandidaateista, joten ota ihmeessä yhteyttä niin katsotaan löytyykö meiltä oikea henkilö tarpeisiinne.

Controller-, myynti ja HR-palvelut

Sirpa Kaakinen
HR-konsultti
041 311 7785
sirpa.kaakinen@tonava.fi
Nina Raatikainen
HR-KONSULTTI
044 977 3737
nina.raatikainen@tonava.fi
Krista

Kristalla on monen vuoden kokemus taloushallinon eri tehtävistä. Hän on toiminut alkuun talouden erilaisissa avustavissa tehtävissä työuran alussa ja ollut mm. tilintarkastaja, tilitoimistossa asiakasvastuullisena kirjanpitäjänä. Nykyään hän on enemmän suuntautunut kirjanpidollidollisiin tehtäviin mm. pääkirjanpitäjänä.

kuukausiraportointi
tilinpäätökset
budjetointi ja ennustaminen
johdon sisäiset raportit

Järjestelmä osaaminen
MS Office
Microsoft Navision
Netvisor
Procountor
SAP R/3
Hyperion
Arttu (varastokirjanpito)
Basware e-office
Cognos
iScala
Lemonsoft
Sonet
Econet
Orackle
ERP
Ropo
ePasseli

Kielitaito
Suomi - Äidinkieli
Englanti - Hyvä

Anneli

Annelilla on yli 30 vuoden kokemus taloushallinnon erilaisista tehtävistä ja hän on toiminut myös esimiehes asemassa. Tehtävänimikkeitä on kertynyt mm. Pääkirjanpitäjänä, Talousjohtaja, Osastopäällikkö, Laskentapäällikkö ja Talouspäällikkö. Toimialakokemusta on mm. IT, rakennus ja luotonhallinnan aloilta. Anneli on ollut mukana monissa taloushallinon intergaatio- ja kehitysprojekteissa mm. Severa ja Netvisor tulleet tutuiksi.

kirjanpito ja reskontrat
palkat ja palkkahallinto
tilinpäätökset
konsernitilinpäätökset
IFRS ja FAS
järjestelmä integraatio
järjestelmäkehitys
Budjetointi ja ennustaminen
Luotonvalvonta
palvelukeskus ja esimies

Järjestelmä osaaminen
Netvisor
Visma Severa
M2
Sonet
Navission Dynamics Nav
Visma L7
Wintime
Kasperi
Asteri
ASW
FinHansa
Tikon
Nova-palkanlaskenta
Hyperion
Basware GC
Clausion FPM

Kielitaito
Suomi - Äidinkieli
Englanti - Hyvä
Ruotsi - Kohtalainen/Hyvä
Saksa ja Ranska, alkeet

Hanna

Hanna on kokenut liiketoiminnan asiantuntija erityisesti
optisella alalla. Hän on ammattitaitoinen, luotettava ja sitoutuva numeronikkari, joka luo toteutuneille luvuille tarinat ja tuolevaisuudelle ennusteet. Hanna työskentelee niin itsenäisesti, kuin tiimissä sopeutuvasti ja muuntautumiskykyisesti. Hänelle ongelmatilanteiden ratkaiseminen on enemminkin mielenkiintoinen haaste, kuin ongelma.

optisen alan business controller
business controller
taloushallinnon analysointi
taloushallinnon datan analysointi
taloushallinnon raportointi
markkinoinnin datan hallinta taloushallinnossa
kassajärjestelmien kehittäminen
katelaskelmat
taloushallinnon järjestelmien kehittäminen

Järjestelmä osaaminen
Office ohjelmat
Excel osaaminen erityisen hyvä
Tiedon kerääminen: pentaho, orakle, rondo, socrates

Kielitaito
Suomi - Äidinkieli
Englanti - Perusteet

Risto

Ristolla on pitkä työura liiketoiminnan ja taloushallinnon asiantuntijana. Hänellä on laaja-alainen kokemus erilaisista liikkeenjohdollisista tehtävistä, kaupallisista kehitystehtävistä sekä sisäisen laskennan asiantuntijatehtävistä. Erityisesti hänelle on kertynyt kokemusta liiketoimintasuunnittelusta, budjetoinnista, ennuste ja seurantaprosessista, kustannus- ja katelaskennasta sekä KPI-seurannasta sekä johdon raportoinnista. Hän on ollut työurallaan mukana useita kertoja start-up yritysten käynnistämisessä sekä uusien liiketoimintojen go-to-market prosessin suunnittelussa. Henkilönä hän on yhteistyökykyinen, aktiivinen ja innokas oppimaan uusia asioita.

sisäinen laskenta
business controller
kustannuslaskenta
budjetointi
raportointi
KPI

Järjestelmä osaaminen
Excel
MS Office ohjelmat

Kielitaito
Suomi - äidinkieli
Englanti - kiitettävä

Noora

Nooralla on yli 10 vuoden kokemus taloushallinnon tehtävistä. Hänen ydinosaamiseensa kuuluu kirjanpito, juridiikka, verotus sekä sisäinen ja ulkoinen laskenta. Noora on työskennellyt myös ulkomailla ja käyttänyt englantia työkielenä. Hän on luonteeltaan erittäin sopeutuvainen ja tottunut toimimaan myös monikulttuurisissa työyhteisöissä.

kirjanpito
controller
sisäinen laskenta
ulkoinen laskenta
talouspäällikkö
yritysjuridiikka
yritysverotus

Järjestelmäosaaminen
Procountor
Ticon
Microsoft Navision
SAP

Kielitaito
Suomi - äidinkieli
Englanti - erinomainen
Ruotsi - hyvä

Elina

Elina on ahkera ja erittäin joustava työmyyrä, joka hallitsee erilaiset taloushallinnon avustavat työtehtävät. Työkokemusta häneltä löytyy lähes laidasta laitaan pitopalvelun kiireapulaisesta ja elintarviketyöntekijästä asiakaspalveluun ja laskutusassistenttiin. Elinan ehdoton vahvuus on monipuolinen työhistoria, nopean oppimiskyvyn ja lojaaliuden ohella. Hän pystyy ratkaisemaan eteen tulevia ongelmia tiukallakin aikataululla ja tavoitteisiin pääsemistä edesauttaa hänen lujatahtoinen asenteensa.

ostoreskontra
myyntireskontra
asiakaspalvelu
sihteeri
taloushallinnon assistentti
laskutus
reskontra
palkanlasku

Järjestelmäosaaminen
Excel
Basware
Procountor
CRM Enerim
Ms Office ohjelmat

Kielitaito
Suomi - äidinkieli
Englanti - hyvä
Ruotsi - kohtalainen

Jonna

Jonnalla on laaja työkokemus erilaisista taloushallinnon, myynnin ja markkinoinnin tehtävistä. Taloushallinnon osalta hän on toiminut osto- ja myyntireskontranhoitajana, laskenta-assistenttinä, rahoitusanalyytikkona ja luotonvalvojana. Viime vuosina hän on työskennellyt myyntineuvottelijana ja myyntivastaavana. Jonna on iloinen, ulospäinsuuntautunut ja hän omaa erinomaiset organisointitaidot.

Ostoreskontra
Myyntireskontra
Taloushallinnon assistentti

Järjestelmäosaaminen
Windows XP
OFFICE
SAP
Basware IP Client
OpusCapita
eOffice
Intime
HitCall
LeadDesk

Kielitaito
Suomi - äidinkieli
Ruotsi - tyydyttävä
Englanti - tyydyttävä
Saksa - tyydyttävä
Venäjä - alkeet
Viro - alkeet

Marco

Marcolla on pitkä kokemus reskontran asiantuntijan tehtävistä ja intohimona tilien täsmäytys. Hän on hoitanut useita eri reskontrajärjestelmiä ja osallistunut niiden alasajoon sekä uusien järjestelmien käyttöönottoon. Marco on osallistunut myös kehitystehtäviin, kuten automaation vaatimaan järjestelmäpäivitykseen. Hänellä on kokemusta tiiviistä tiimityöstä ja itsenäisestä työstä osana suurempaa projektia. Marco pitää uuden oppimisesta ja on tottunut hyvinkin tiukkoihin aikatauluihin.

Kirjanpito
myyntireskontra
Luotonvalvonta

Järjestelmäosaaminen
MC Office 365 ohjelmat
Basware
SAP ERP
Reskontra järjestelmät
Cognos

Kielitaito
Suomi - äidinkieli
Englanti - hyvä
Ruotsi - alkeet

Teija

Teija on yhteistyökykyinen ja joustava työntekijä, jolta löytyy kokemusta erilaisista taloushallinnon avustavista tehtävistä, kuten myynti- ja ostoreskontran hoitamisesta, laskutuksesta. Hän on työskennellyt myös myymälässä, asiakaspalvelutehtävissä ja muissa toimistotyötehtävissä.
Teijan vahvuus on monipuolinen työhistoria ja nopea oppimiskyky. Hän pystyy ratkaisemaan eteen tulevia ongelmia kiireiselläkin aikataululla ja pääsee tavoitteisiin lujalla tahdon voimalla ja sinnikkäällä asenteella.

Myyntireskontra
Ostoreskontra
Taloushallinnon avustavat tehtävät
Reskontra
Laskutus
Asiakaspalvelu
Sihteeri/assistentti

Järjestelmäosaaminen
MS Office ohjelmat
Excel
Basware
Visma Fivaldi

Kielitaito
Suomi - äidinkieli
Englanti - hyvä

Niina

Niinalla on yli 10 vuoden työkokemus taloushallinnon eri osa-alueilta niin isommissa kansainvälisissä konserneissa kuin myös pienemmissä kotimaisissa yrityksissä. Viime vuodet Niina on työskennellyt Controllerina / Business Controllerina eri toimialoilla. Niinan ydinosaamiseen kuuluu taloushallinnon järjestelmien ja prosessien kehittäminen, sisäisen laskennan ja raportoinnin kehittäminen sekä raporttien, analyysien ja ennusteiden tuottaminen. Työntekijänä Niina on luotettava, vastuuntuntoinen ja huolellinen.

Controller
Business Controller
Budjetointi
Analysointi
Sisäinen laskenta
Raportointi
Talousjohto

Järjestelmäosaaminen
Microsoft Office 365 (Excel, Word, PowerPoint, Outlook, Teams, SharePoint)
Netvisor
Tabella
Microsoft Power BI
QlikView
Basware Financial Performance Management (FPM)

Kielitaito
Suomi - äidinkieli
Englanti - erinomainen/hyvä
Ruotsi - kohtalainen/tyydyttävä
Saksa - alkeet

Laura

Lauralla on yli 10 vuoden kokemus palkka- ja taloushallinnosta. Hän on työskennellyt kuntasektorin palvelukeskuksessa sekä yksityispuolella tilitoimistossa, kerryttäen itselleen monipuolisen liiketoimintaosaamisen. Hän on järjestelmällinen ja tarkka tehtävien loppuunsaattaja, joka nauttii suuresti työstään voidessaan hyödyntää osaamistaan laaja-alaisesti. Hän on kokenut asiakaspalvelija sekä pidetty kollega. Hänen tunnuspiirteitään on laadukas työnjälki, ”tutka” poikkeamille luvuissa ja tiedoissa sekä auttamisen halu. Lauralla on kokemusta yritysten hallinnon lisäksi mm. palvelukeskuksen käynnistämisestä, uusien järjestelmien sisäänajosta sekä toimimisesta HR-järjestelmän pääkäyttäjänä.

Kirjanpito ja reskontrat
Tilinpäätökset
Verosuunnittelu
Budjetointi ja ennustaminen
Johdon sisäinen raportointi
Taloushallinnon prosessien kehitystyö
Palkanlaskenta
Työsuhdeasiat

Järjestelmäosaaminen:
Fennoa
Emce ja Emce 365
Merit Aktiva
CGI Pegasos
CGI Populus
CGI Titania
Netvisor
SAP S/4 Hana Fiori
Excel
Microsoft 365
Opus Capita Solutions
CGI M2
Visma Econet Pro
Etätyökalut: Teams, Meet, Zoom, Hill

Kielitaito:
Suomi - äidinkieli
Englanti - hyvä

Hannele

Hannelella on 30 vuoden kokemus kirjanpidon avustavista taloushallinnon tehtävistä.
Hänelle on tullut tutuiksi myös myynti- ja ostoreskontra opiskelun ja työharjoittelun kautta.
Hannele työskentelee itsenäisesti, mutta tietää, että tarvittaessa saa tukea myös tiimiltään.
Henkilönä hän on luotettava, positiivinen ja tarkka.
Hän on innokas oppimaan uusia järjestelmiä ja kehittämään lisää excel osaamista.
Hän on oppinut tekemään vuosia töitä tiukoillakin aikatauluilla.
Hänelle on lähellä sydäntä tilien täsmääminen, kirjanpidon avustavat tehtävät, reskontrien hoitaminen ja excelillä työskenteleminen.

taloushallinnon assistentti
myyntireskontra
ostoreskontra
laskutus
reskontra

Järjestelmäosaaminen
CGI Fenix
CGI Rondo
ERP: Intime vs.9.4.0r2
Loomis, Avarn, Nets, Verifone
SAP
Basware
Excel

Kielitaito
Suomi - äidinkieli
Englanti - tyydyttävä
Ruotsi - välttävä

Päivi

Päivillä on pitkä työura takanaan laajalla ja monipuolisella taloushallinnon eri osa-alueiden kokemuksella ja hän on KLT-kirjanpitäjä. Kokemusta löytyy monelta toimialalta PK-yrityksistä myös kansainvälisistä ympyröistä sekä tilitoimistoista. Näin häneltä löytyy osaamista kokonaisvaltaiseen taloushallinnon hoitoon ja yrittäjän avustamiseen talouden asioissa. Laaja näkemys ulkoiseen ja myös sisäiseen laskentaan mm. pääkirjanpitoon, reskontraan, kustannuspaikat, palkkakirjanpitoon, käyttömaisuuskirjanpitoon, konserninkirjanpitoon, FAS tilinpäätöksiin, arvonlisäverotukseen ml. maahantuontiin liittyvät kiemurat, tuloverotus ym. viranomaisuusraportointi. Kansainvälisissä ympyröissä on englanti usein ollut työkieli, joten sujuvasti hoituu myös englanniksi yhteydenpito. Sosiaalisena huumorilla höystettynä yhteistyökykyisenä aktiivisena persoonana sopii tiimeihin vaikkakin tekee mielellään itsenäisesti työnsä. Tilanteisiin mukautuen muutoksiin ja aikatauluissa pysyy myös näppärästi samoin isotkin kokonaisuudet pysyvät hyvin hanskassa eikä rutiinit haittaa. Useimmiten uusi työ on tuonut myös uudet järjestelmät opittavaksi ja nopeasti ne myös omaksunut luontaisen uteliaisuuden avulla. IT järjestelmien saloihin on aina ollut halukas perehtymään ja kehittämään toimintoja niitä apuna käyttäen. Hän on ollut usein ohjelmistojen pääkäyttäjänä ja hoitanut useita järjestelmien käyttöönottoja. Tarkka ja huolellinen työnjälki on saanut positiivista palautetta niin kollegoilta, tilintarkastajilta ja verotarkastajilta.

Pääkirjanpitäjä
Kirjanpito
Verotus
Arvonlisäverotus
FAS Tilinpäätökset
Myyntireskontra
Laskutus
Ostoreskontra
Maksuliikenne
Palkanlaskenta
Raportointi

Järjestelmäosaaminen
Excel ja Word
Odoo
Netvisor
Microsoft Dynamics AX
Procountor
Visma Nova + Document Center
Visma.net Approval, Autopay
InvoiceReady
OpusCapita
Jeeves
Tikon

Kielitaito
Suomi – äidinkieli
Englanti – sujuva
Hollanti – auttava

Yhteystiedot

Tonava Group Oy
Malmin raitti 17 A, 2 krs 
I
00700 Helsinki
I
050 389 8713
Y-tunnus: 3002598-9

Navigaatio

Seuraa meitä

Avoimet työpaikat

Katso vapaat paikat
©Tonava Group Oy 2022

Ota yhteyttä